Ο άσπρος και ο μαύρος άγγελος(!)


Μια ζωή δίλημμα... Τι είναι καλό και τι κακό; Τι ψέμα και τι αλήθεια; Είναι ο άσπρος και ο μαύρος σου άγγελος που σε βασανίζουν και ορίζουν τις πράξεις σου όπως τους βολεύει. Ο καλό και ο κακός σου εαυτός. Ο ένας αντιμάχεται τον άλλο για το ποιος θα υπερισχύσει. Μπλέκεσαι σε έναν ανελέητο πόλεμο μεταξύ τους χωρίς να τους νοιάζει για σένα. Πάντα όμως μέσα σου ο ένας θα είναι πιο ισχυρός.
Μα και οι δυο άλλοτε θέλουν να σε προστατέψουν και άλλοτε να σε διαλύσουν. Γιατί κάνοντας καλό μπορεί να σωθείς. Να σώσεις το πνεύμα σου μέσα στη διαρκή σου πάλη με τα στοιχεία της ζωής σου. Μπορεί όμως και να υποκύψεις σε μια ατελείωτη δίνη χτυπημάτων από αυτούς που μάλλον ευεργέτησες. Όσο για το κακό όταν το κάνει μπορείς να καταστρέφεις την ψυχή σου αλλά είναι η άμυνα στα χτυπήματα που έχεις δεχθεί η που δεν θες να δεχθείς. Και η ψυχή είναι το τίμημα αυτής της άμυνας. Δεν δέχομαι πως κάποιος είναι κακός από επιλογή δική του αλλά της ζωής που του διαλέξανε οι εαυτοί του να ζήσει.

Κι όλα σ' αυτόν τον ατελείωτο κόσμο είναι αφόρητα ρευστά. Έχεις δύο εαυτούς αντίπαλους που σε εξοστρακίζουν από τη ζωή σου, σε αποτρέπουν από το στόχο σου. Σε κάνουν να χάνεις τα όρια ανάμεσα στους εαυτούς σου και τον έλεγχο των πράξεων σου. 

Δεν δέχομαι ότι είμαι έρμαιο της διχασμένης ψυχής μου όμως προχωρώντας μόνο αυτό ανακαλύπτω. Μια ανυποχώρητη τρέλα, ένα διαρκές παραλήρημα. Και τελικά ένα κενό που μέσα του βουλιάζω μέρα με τη μέρα αρνούμενη τη βοήθεια μα πάντα ψάχνοντας μια ελπίδα σωτηρίας. Γιατί να είμαι έτσι; Φοβάμαι.... Και μόλις χθες κατόρθωσα να φωνάξω στον εαυτό μου: "Β-Ο-Η-Θ-Ε-Ι-Α... Δεν μπορώ να τα καταφέρω μόνη μου!". 
Δεν είμαι άγγελος... 
  

Σχόλια

  1. Μετά τα ροζ χρώματα, σύννεφα κ.λ.π. ήρθε η ώρα του μαυρόασπρου...Τα πράγματα όμως είναι πιο σύνθετα τα χρώματα περισσότερα -ευτυχώς-. Και θέλει θάρρος να ζητήσεις βοήθεια , αν απέναντι σ' ολόκληρο το ουράνιο τόξο θέλεις να διαλέξεις το χρώμα για την κάθε περίπτωση το σωστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η ζωή είναι ένα δίλημμα..
    σωστά τα λες!

    καλώς σε βρήκα, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @koukouroukouprigkipissa
    Καλώς όρισες στο blogοσπιτάκι μου! :)
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις