Ο φόβος του "Αντίο"...

Σιχαίνομαι τους αποχαιρετισμούς! Για την ακρίβεια δεν τους αποδέχομαι. Δεν τους δέχομαι. Γι' αυτό και προτιμώ να τους αποφεύγω. Προσωρινές ή μόνιμες φυγές, για μεγάλο ή μικρό διάστημα... Δεν μ' αρέσει να χάνω ανθρώπους από τη ζωή μου! Ούτε για λίγο ούτε για πολύ... πόσο μάλλον για πάντα. Κι αν ακουστεί εγωιστικό προτιμώ να τους διώχνω πριν να φύγουν. Γιατί φοβάμαι το "αντίο"!
Κι όμως όλη μας τη ζωή αποχαιρετάμε κι μας αποχαιρετούν. Ποιος ευτυχισμένος άνθρωπος κατόρθωσε να κρατήσει κοντά του όλους του τους ανθρώπου μέχρι το τέλος; Κανένας... Γιατί οι άνθρωποι φεύγουν! Από τη ζωή μας μόνο ή και από τη δική τους. Και πολλές από αυτές τις φυγές χρειάζονται αποχαιρετισμό. Και πολλούς από αυτούς τους αποχαιρετισμούς τους έχω αποφύγει. Αλλά είναι και φορές που θυμώνω επειδή ο φόβος μου δεν με άφησε να αποχαιρετήσω αυτούς που έφυγαν.
Από μικρή.... από πάντα φοβόμουν ότι θα φύγουν όλοι από κοντά μου και θα μείνω μόνη. Θα θέλω να μιλήσω, να απλώσω το χέρι μου σε κάποιον και θα είμαι μόνη γιατί όλοι θα έχουν φύγει. Προσωρινά ή μόνιμα δεν έχει σημασία. Απλά θα έχουν φύγει. Και το χειρότερο είναι ότι εγώ θα έχω φοβηθεί να τους χαιρετήσω!
Και όντως φεύγουν! Όμως έρχονται άλλοι. Κι αυτοί με τη σειρά τους φεύγουν και πάλι έρχονται άλλοι. Λίγοι είναι αυτοί που μένουν για καιρό κι είναι ακόμα πιο δύσκολο να τους αποχαιρετήσεις. Είναι σχεδόν τρομακτικό να τους χάσεις. Κι εγώ επιμένω πεισματικά να μην τους αποχαιρετάω.
Χιλιάδες άνθρωποι βρίσκονται γύρω μας. Λίγοι είναι όμως αυτοί που μας κάνουν να μην αισθανόμαστε μόνοι. Είναι αυτοί που δεν θες ποτέ να αποχαιρετήσεις.

Σχόλια

  1. Σιχαίνομαι τους αποχωρισμούς. Όμως αυτοί με γουστάρουν τρελά. Ανάμεσα στα μέσα μαζικής κυκλοφορίας αποχωρίστηκα και ΄μένα...

    Μέρα Καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φεύγουν οι άνθρωποι...μια στιγμούλα αρκεί για να γίνουν ανάμνηση...
    Η φυγή αυτή δύσκολη για αυτούς που μένουν πίσω...που μένουν και μετράνε στιγμές.

    Καλημέρα Μικρή Μεγάλη :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσάκι,
    φεύγουν οι άνθρωποι...γνωστοί μας, άγνωστοί μας...έρχονται, περνούν και φεύγουν' σα μια στιγμή,
    σε μια στιγμή, σε μια τόση δα στιγμή...
    μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα βλέφαρα'
    μέχρι να πεις ένα αντίο ή ένα σ' αγαπάω...φεύγουν οι άνθρωποι...μια στιγμούλα αρκεί και θα γίνουν ανάμνηση...μένουν μόνο εκείνοι που θέλεις να κρατήσεις βαθιά χαραγμένους στα φύλλα της καρδιάς σου...
    πολλά φιλάκια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η φυγή αυτή δύσκολη για αυτούς που μένουν πίσω...που μένουν και μετράνε στιγμές.
    Είναι κάτι με το οποίο συμφωνώ απόλυτα! Όποιος μένει πίσω είναι πιο δύσκολο να δεχτεί έναν αποχωρισμό. Με κάθε σημασία της φράσης, "μένει πίσω". Κι αυτοί κρατάς στην καρδιά σου μένουν εκεί να την πονάνε μέχρι την επιστροφή, αν έχουν φύγει προσωρινά, ή μέχρι τέλους, αν έχουν φύγει για πάντα. Ενώ αυτός που φεύγει έχει μια ελάχιστη ευκαιρία να προχωρήσει παραπέρα όσο κι αν η καρδιά του ή το μυαλό του τον εμποδίζει... Γιατί καλώς ή κακώς δεν φεύγουν όλοι οικειοθελώς.
    Τα φιλιά και την καλημέρα μου σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κάποτε
    ο αποχωρισμός...
    θυμίζει θάνατο...
    με φίλη την σιωπή...
    να φλυαρεί...
    και σύμμαχο τον χρόνο...
    να λυτρώνει...

    γλυκειά καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ζωη μου ειναι γεματη αποχωρισμους.Μονιμους και προσωρινους.Προσπαθω οσους αγαπω να μην τους αποχωριζεται τουλαχιστον η καρδια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα τα σχόλιά σας... Μα ο αποχωρισμός παραμένει δύσκολος στην πράξη. Και η καρδιά δεν ξέρω αν είναι καλύτερο να μένει κοντά σε αυτόν που φεύγει ή να μένει πίσω.
    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο κείμενο, εμπνευσμένο, γεμάτο αλήθειες. Μπράβο!
    Προσωπικά μισώ τις αλλαγές και κάνω ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορώ για να τις αποφύγω Ένας απχωρισμός είναι μια αλλαγή, που ανακατώνει την ζωή σου.
    @ονειρέματα, με βρήσκεις σύμφωνη!
    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii

    κακομοιρα μου!!!

    τωρα το είδα...
    πως ξεκουμπωσες το κουμπακι?..

    λεγε...
    πες μου...

    να σου πω κατι?...

    Μεινε εκει που εισαι!!!
    ΚΑΙ....

    ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!!!


    φιλι............παντα ΕΔΩ...

    παντα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ποσο σε καταλαβαινω δεν λεγεται...
    ζω μικρους συχνους αποχωρισμους κ καθε φορα αντι να το συνηθιζω ειναι κ πιο δυσκολο κ ας ξερω πως ειναι προσωρινοι.Δεν εχει σημασια..
    Ειχα στο μυαλο μου μια παρομοια αναρτηση κ μου εκανε κατι η δικη σου τωρα που τη διαβασα!
    καλο σου βραδυυυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Δανάη WoodJonh
    Οι αλλαγές θέλουν προσαρμογή μα οι αποχωρισμοί χρειάζονται και δύναμη που πολλές φορές δεν έχουμε! Μακάρι να ήταν όλοι οι αποχωρισμοί μια απλή αλλαγή!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @~k.a.k.i.a-p.~
    Κάκια μου δεν είμαι σίγουρη ότι σε κατανοώ απόλυτα! Πάντως μην ανησυχείς, δεν σκοπεύω να το κουνήσω από εδώ σύντομα...
    Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Lounitsa
    Αυτοί οι συχνοί αποχωρισμοί και οι λιγότερο συχνοί και όλοι οι αποχωρισμοί είναι δύσκολοι!
    Και επειδή νομίζω πως καταλαβαίνω για ποιο ακριβώς πράγμα μιλάς (βοήθησαν λίγο και οι τηλε-αγκαλίτσες ;)...), στην προκειμένη περίπτωση ο χρόνος δεν είναι γιατρός. Το αντίθετο θα έλεγα! Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο δύσκολοι είναι αποχωρισμοί!
    Και στο λέω με κάθε σιγουριά γιατί είμαι ακριβώς στη φάση που έχουν δυσκολέψει αφόρητα...
    Απλή υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μην τους χαιρετήσεις λοιπόν εκείνους!!!
    Αχ είναι όντως χάλια οι αποχαιρετισμοί!

    ΥΓ.Θέλησα να αλλάξω τη διεύθυνση του blog μου και ύστερα μετά λύπης μου παρατήρησα πως δεν μπορούσε κανείς να εισέλθει...
    Απλά ανανέωσε την παρακολούθηση βάζοντας την διεύθυνση: http://equationallove.blogspot.com/ Η παλιά θα χαθεί!

    Ευχαριστώ και συγγνώμη για την αναστάτωση!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπέροχο μπλόγκ...ειχα καιρο να βρω κατι τοσο καλο! κι εγω δε τους μπορώ.καθόλου στη ζωή μου. Χρειάζομαι περισσότερα καλημέρα-καλησπέρα. Οχι αντιο...
    thanks for following-you deserve a follow-back!
    σοκολατένιο φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Sweet truth!
    Οι περισσότεροι τους βρίσκουν χάλια... Γιατί φεύγουν λοιπόν;

    Υ.Γ. Εντάξει, θα σε κάνω follow στην άλλη διεύθυνση...:)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Annie
    Σοκολατίτσα σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)
    Σου εύχομαι λιγότερους αποχαιρετισμούς και αντίο και περισσότερες καλημέρες και καλησπέρες!

    Φιλάκια γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου! Πάρα πολύ ωραία η ανάρτηση σου.. Πολύ αληθινή.
    Ίσως είναι το χειρότερο κομμάτι αυτής της ζωής. Να χάνεις ανθρώπους που αγαπάς. Έιτε από δικό σου φταίξιμο, είτε από δικό τους. Είτε απλά επιδή "πρέπει"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Faery
    Ευχαριστώ πολύ νεραϊδούλα!!!
    Είναι όντως άσχημοι οι αποχαιρετισμοί και τα αντίο. Δεν ξέρω αν είναι το χειρότερο πάντως αν μπορούσα θα τους έσβηνα από τη ζωή μου!!!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και γω μισω τους αποχαιρετισμους οσο τιποτα... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις