Προκαταβολικά (!)


Είναι αυτές οι στιγμές που στεναχωριέμαι και κάθομαι και κλαίω... ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ! 
Είναι από εκείνες τις στιγμές που συνηθίζεις να μου λες "Έλα μη το σκέφτεσαι. Έχουμε καιρό!". 
Μα όσος καιρός και να μένει δεν μπορείς να καταλάβεις αυτά τα εκ των προτέρων δάκρυα. 
Δεν θα σε αφήσω εγώ! 
Είναι που τώρα μπορείς να με παρηγορήσεις ακόμα κι αν δεν ξέρεις γιατί. 
Και όταν με βλέπεις που και που να κλαίω μη με ρωτάς το γιατί! Ίσως δεν σου πω πάντα αλήθεια! 
Τώρα όμως μπορείς να με ησυχάσεις, ενώ μετά η απόσταση θα είναι μεγάλη για τέτοιες "πολυτέλειες". Ενώ μετά εγώ θα πρέπει να είμαι καλά για σένα.          Άσε με λοιπόν να στεναχωρηθώ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
Να κλάψω, να βάλω τις φωνές, να γίνω υπερβολική... ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
Μα μη με αφήσεις μόνη, ακόμα κι αν σου το ζητήσω.
Σου έχω πει ότι δεν μ' αρέσει να με βλέπουν να κλαίω; Στο έχω πει. Μα δεν με πιστεύεις γιατί με έχεις δει άπειρες φορές δακρυσμένη όσο κι αν δεν το θέλω. Μα τώρα ξέρεις τι γίνεται; 
Δεν θα έχω το δικαίωμα να κλάψω άλλο πια, ούτε να σε κρατήσω πίσω, ούτε να σου πω πως νιώθω. 
Δεν θα έχω απλά το δικαίωμα να σου πω τι αισθάνομαι και ότι έχω καταρρεύσει. Ότι θα είμαι πιο μόνη από ποτέ και τρομαγμένη. 
Ότι θα έρχομαι κάθε μέρα να σε "συναντήσω" και να ΤΗΣ μιλήσω για σένα. 
Ότι θα φοβάμαι μήπως δεν είμαι όπως πρέπει. 
Ότι θα πετάγομαι τις νύχτες στον ύπνο μου. 
Δεν θα έχω το δικαίωμα... 
Και δεν πρόκειται να τα ακούσεις αυτά ποτέ από μένα. 
Ούτε και ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
Παρά μόνο ότι είμαι εδώ κι είμαι καλά. 
Και απλά θα περιμένω!
Κι ας λένε όλοι οι άλλοι "ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ" ότι καταστρέφομαι. 

Είναι από τις νύχτες που ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ μου λείπεις! 

Σχόλια

  1. Καλησπέρα Προκαταβολικά..:)
    Να έχεις μια όμορφη όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα κουμπάκι! Και προκαταβολικά και εκ των υστέρων! :) Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βαθιά νοήματα κρύβουν οι λέξεις σου.... και ο καθένας μπορεί να τα ερμηνεύσει όπως θέλει...
    έτσι κι εγώ..
    χάνομαι στις δικές μου σκέψεις....
    όμως σε νιώθω...
    και καμιά φορά τα προκαταβολικά δάκρυα είναι και λυτρωτικά...
    Εγώ δεν θα πώ ότι καταστρέφεσαι.. εγώ θα πώ ότι αγωνίζεσαι..

    Φιλί Διαμαντένιο αφήνω να φωτίζει λίγο όλα σου τα "προκαταβολικά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ψιθυριστά μιλάω και σου λεω, πως και εγώ εχω πιασει πολλές φορες τον εαυτο μου να στεναχωριεται προκαταβολικά για πράγματα που δεν εχουν γίνει ακόμα, και ούτε είναι σίγουρο πως θα γίνουν...απλά στεναχωριέται, κλαίει, γιατί εινα ο μονος που με ξερει αρκετα καλά, καλύτερα κ απο εμένα!
    Ολα τα δάκρυα που χυνομαι προκαταβολικά μας κανουν δυνατότερους, και ίσως μας βοηθάνε να αποφύγουμε λάθη του μέλλοντος... =) keep dreaming!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δύσκολη, ακουστικά, λέξη που εντέχνως χρησιμοποίησες.

    φιλιά μικρούλικό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προκαταβολικά πόσο τέλειο???

    [Ευχαριστώ για το βραβείο, δεν ήμουν Ελλάδα και ήμουν απ το κινητό συνέχεια, και δεν μπόρεσα να το δω εγκαίρως!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προκαταβολικά έχεις βραβείο από μένα...πέρνα από το blog να το πάρεις....
    Προκαταβολικά απίστευτα ουσιαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλλαγή διεύθυνσης! Η καινούρια είναι αυτή: http://messornot.blogspot.com/
    υγ: Που είσαι? Περιμένουμε ανάρτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. που εχεις χαθει εσυ?...

    σε φιλω...ευχομαι να ειναι ολα καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ .ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.ΕΥΧΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρονια πολλα με υγεια,πολυ αγαπη και αμετρητη αισιοδοξια και δημιουργικοτητα.
    misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τις ευχές μας, εκ βάθους καρδίας, δια αίσιον και ευτυχές Νέον Έτος!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία πράγματα που βρήκα εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις