Ανασφαλής και ασήμαντη (;)

Είναι φορές που νιώθω τόσο ανόητη! Τόσο απελπιστικά μικρή! Ένα τίποτα μέσα στη δίνη των υπόλοιπων ανθρώπων! Περπατάω και σχεδόν περνάω απαρατήρητη! Μιλάω και νιώθω πως κανείς δεν ενδιαφέρεται να ακούσει τι έχω να πω! Είναι μια ακόμα ανοησία που θα ξεστομίσει... δεν υπάρχει σημαντικός λόγος προσοχής, θα σκέφτεται κανείς. Ουρλιάζω και η ηχώ της φωνής μου πάλλεται μέσα μου κάνοντάς με να εκραγώ, αλλά χωρίς νόημα! 

Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι τριγύρω πάνσοφοι, ιδεαλιστές, δυναμικοί, ανατρεπτικοί που σου μιλούν και μένεις με το στόμα ανοιχτό. Κι εγώ, που πάντα αποζητούσα μια κάποια αναγνώριση από έναν περίγυρο που δεν έχει καν ξεκαθαριστεί μέσα μου, νιώθω το απόλυτο μηδέν μπροστά τους! Είμαι τίποτα... Όσο και να μιλήσω, όσο και να φωνάξω θα μένω για πάντα στην πιο σκληρή αφάνεια ανακυκλώνοντας τις ιδέες μου μέσα μου απλά για να τις υπενθυμίζω στον εαυτό μου.

Κι όμως κάθε φορά υπάρχει κάτι μέσα μου που με κάνει να συνεχίζω να μιλάω γι' αυτά που θέλω, αυτά που ελπίζω, αυτά που προσδοκώ. Κι ας είναι ανοησίες. Για τους άλλους, όχι για μένα. Τα λόγια και οι πράξεις μας παίρνουν αξία μόνο από εμάς τους ίδιους. Η πίστη στον εαυτό σου είναι που κάνει και τους άλλους να πιστεύουν σε σένα! 


Κι αν μπορώ να πω κάτι για τον εαυτό μου είναι ότι είμαι αντιφατική, διχασμένη. Δυσκολεύομαι εγώ να με καταλάβω! Πόσο μάλλον οι άλλοι! Παρόλα αυτά ξεπερνώντας την αρχική κρίση πανικού συνειδητοποιώ πως πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που ακόμα κι αν δεν με καταλαβαίνουν τουλάχιστον θα προσπαθούν.

Σχόλια

  1. Καταλαβαίνω τι λες...έχω νιώσει και εγλω έτσι κάποιες στιγμές αλλά πραγματικά όλα είναι στο μυαλό μας. Εκει έξω υπάρχουν ανθρωποι που περιμενουν να σε ακουσουν και να συζητησουν μαζι σου...που θα σεκτιμησουν γι'άυτο που εισαι...αρκει να τους βρεις και θα τους βρεις!!! Επίσης, έτσι βιώνει την κατασταση αλλα αυτο δε σημαινει οτι ισχυει. Εχεις σκεφτει οτι ολα αυτα π νομιζεις οτι οι αλλοι σκεφτονται για σενα μπορει να διαφερουν απο την πραγματικοτητα. Σιγουρα υπαρχουν ανθρωποι που σε υπολογιζουν απλα εσυ δε το βλεπεις επειδη εισαι συναισθηματικα προκατειλημμενη εναντιον σου!!! Κι αν ακομα πιστευεις οτι οντως τα πραγματα ειναι τοσο τραγικα, τοτε ισως να προσπαθησεις και συ να γινεις λιγο πιο θαρραλεα! Μη φοβάσαι να εκφραστείς...ακομα κι αν όλοι διαφωνουν μαζι σ...θα αρχιζουν να σε υπολογιζουν!!μμ τι αλλο? α και το γεγονος οτι γραφεις στο blog σου σημαινει οτι εχεις πολλα πραγματα να πεις και να κανεις. Θες απλα λιγο σπρωξιμο!! Η αυτοπεποιθηση ειναι το παν...οι γυρω μας βλεπουν οπως εμεις οι ιδιοι βλεπουμε τον εαυτο μας...δε λεω οτι ειναι ευκολο, δεν τα εχω καταφερει απολυτα, αλλα το πιστευω!!! Αγαπησε τον εαυτο σου και υστερα οι αλλοι θα ακολουθησουν. Και φυσικα δε γντ να αρεσεις σε ολους...δε θα ηταν λογικο!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα υπάρχει κάποιος που είναι έτοιμος να μας ακούσει! Μετά νομίζω είναι και τι βαρύτητα δίνεις εσύ σε αυτά που έχεις να πεις. Ακόμα και αν είναι το πιο χαζό πράγμα είμαι της άποψης πως πρέπει να το συζητάμε.
    Όπως και να χει είναι η άποψη μας ή η ιδέα μας και αν δεν τη στηρίξουμε μόνοι μας δύσκολα θα το κάνουν κ οι άλλοι.
    Κ στην τελική αν κάποιοι δεν αναγνωρίζουν αυτό που είσαι δεν πρέπει να συνεχίζεις να τους το αποδεικνύεις!

    Όταν κάποιος πχ μου λέει τη γνώμη του για κάτι που κάνω, τα ζυγίζω στο τέλος, αφού δηλαδή δω πρώτα ποιός μου το λέει και γιατί (τι έχει από πίσω) Κ έτσι τακτοποιώ τα πράγματα μέσα μου τουλάχιστον.

    Ίσως ξέφυγα από το θέμα σου...
    Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα και να βρεις αυτό που ζητάς!
    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανασφαλής ναι. ασήμαντη όχι. άπειρη ακόμα ναι. ανιαρή όχι. και οι περισσότεροι από αυτούς που ψηλά τοποθετείς μπορεί να είναι φούσκες. δεν έχεις να ζηλέψεις κανέναν. το μόνο που πρέπει είναι να φροντίσεις να καλλιεργείς μυαλό και ψυχή συγχρόνως. για τα υπόλοιπα, άσε τον χρόνο να κάνει την δουλειά που του ανήκει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω σε ένα σημείο.. Υπάρχουν άνθρωποι πολύ καλύτεροι, εξυπνότεροι και πολύ πιο αξιόλογοι από μένα. Αυτό το νιώθω και γω πολλές φορές. Και νιώθω ένα τίποτα και ότι δεν χρησιμεύω κάπου σ'αυτόν τον κόσμο. Και ύστερα βλέπω τη χαζομάρα που υπάρχει σ'αυτόν τον κόσμο. Και την βλακεία και την ηλιθιότητα. Και λέω τουλάχιστον είμαι εδώ για να κρατάω το μέσο όρο iq σε κάπως φυσιολογικά επίπεδα εξυπνάδας.. (:Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο καθε ανθρωπος που συνανταμε στην ζωη μας κατι εχει να μας δωσει,κατι εχει να μας μαθει... προσπερασε αυτους που 'νομιζεις' πως δεν θες να σε ακουσουν και μεινε σε αυτους που θελουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μάγια
    Μάγια μου σ' ευχαριστώ πολύ για όλα όσα γράφεις! Τα έχω σκεφτεί τόσες φορές όλα αυτά και ανάλογα με τη στιγμή η ζυγαριά γέρνει πότε στη μια πλευρά πότε στην άλλη! Είναι δύσκολο πραγματικά να βλέπεις πάντα μόνο τη θετική πλευρά μα και μόνο η προσπάθεια είναι καλή!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Lounita
    Αγαπημένη μου Lounitsa...:) Όντως εμείς πρώτοι πρέπει να στηρίζουμε τον εαυτό μας και να ακούμε τι έχει να μας πει! Σ' ευχαριστώ!
    Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
    Σ' ευχαριστώ πραγματικά! Είναι πολύ σωστά τα όσα μου έγραψες! Με έκαναν να αισθανθώ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Faery
    Πολύ θετική η οπτική σου! :) Χωρίς να είμαι ιδιοφυΐα βέβαια η βλακεία και η ηλιθιότητα με εκνευρίζουν και συχνά νιώθω τυχερή όταν συνειδητοποιώ ότι δεν ανήκω σ' αυτές τις κατηγορίες! :)
    Τα φιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maria
    Έχεις τόσο δίκιο μαράκι μου! Ίσως είναι χάσιμο χρόνου να "τρέχω" πίσω από αυτούς που δεν έχουν ούτε το "χρόνο" ούτε τη διάθεση να με ακούσουν και να με καταλάβουν!
    Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις