Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Πέρασε άλλος ένας χρόνος και ως είθισται πρέπει να σου ζητήσω κάτι για το νέο έτος. Μα τι να σου ζητήσω φέτος; Αφού τα έχω όλα. Και ό,τι μου έλειπε μου το έφερες τον περασμένο χρόνο. Ό,τι έχω πια να σου ζητήσω είναι απλά ό,τι συμπληρώνει όλα τα άλλα σημαντικά που μου έχεις φέρει μέχρι τώρα.
Κάθε χρόνο μου φέρνεις υγεία μα τώρα χρειάζομαι και λίγη δύναμη. Μου φέρνεις τύχη και ελπίδα τώρα χρειάζομαι και λίγη αντοχή. Μου έφερες αγάπη μα τώρα θέλω να της δώσεις διάρκεια, μεγάλη. Κι ακόμα θέλω να μου χαρίσεις άπειρη υπομονή και κατανόηση. Και δεν θέλω να νιώσει μειονεκτικά κανείς μα κάθε χρόνο ό,τι σου ζητάω μου το φέρνεις και με το παραπάνω κι αναρωτιέμαι γιατί να μην έχουν όλοι οι άνθρωποι αυτή την τύχη και γιατί αξίζω να την έχω εγώ;
Από την άλλη αν θέλω κάτι υλικό, ένα παιχνίδι για να παίξω, δεν ξέρω τι να διαλέξω. Γι' αυτό και σου ζητάω τρία. Όχι από απληστία απλά από ανάγκη. Θέλω μια κλεψύδρα να μετράει το χρόνο όπως εγώ θέλω. Να κολλάνε οι στιγμές όταν δεν χορταίνω να τις ζω και να περνούν χωρίς καν να τις ζήσω όταν δεν τις αντέχω. Ακόμα θέλω ένα τρίτο μάτι για να μπορώ να βλέπω εκεί που τα άλλα δύο δεν μπορούν. Και τέλος θέλω μια δεύτερη καρδιά για να χωρέσω μέσα αυτά που δεν χωρούν σ' αυτή που ήδη έχω (γιατί βαρέθηκα να τα στριμώχνω) και για να μπορώ να τις χαρίζω και τις δύο (ως μεγαλύτερη ένδειξη αγάπης). Θα ήθελα πολύ να μου τα φέρεις αλλά ξέρω ότι δεν μπορείς. 
Κι αν μπορώ να σου ζητήσω κάτι ακόμα είναι να πάρεις το περίσσευμα της τύχης, της ελπίδας, της αγάπης και όλων των άλλων που μου φέρνεις γενναιόδωρα πάντα, να το σπάσεις σε κομμάτια και να το μοιράσεις σε όλους αυτούς που τα έχουν πραγματικά ανάγκη μα ίσως δεν έχουν το κουράγιο να τα ζητήσουν.
Αυτά λοιπόν από μία μικρή που όσο και να περνά ο καιρός θα ξεχνάει να μεγαλώσει και θα σε πιστεύει πάντα.

Σχόλια

  1. υπεροχο γραμμα...αυτη ειναι και η πραγματικη υποσταση του Αη Βασιλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όμορφο, ανθρώπινο, τρυφερό
    από τα πιο συγκινητικά γράμματα προς τον Αη Βασίλη που έχω διαβάσει

    σου εύχομαι να σου τα φέρει αυτά ο Αη Βασίλης, κι ακόμα παραπάνω

    πολλές μουσικές ευχές από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ένα γράμμα πολύ τρυφερό και όμορφο. Θα ήθελα και εγώ μια κλεψύδρα που θα μπορώ να ζω κάθε όμορφη στιγμή όσο θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσα δεν φέρνει ο χρόνος όλος μπορεί να τα φέρει μια στιγμή. Γι’ αυτό ο καινούργιος χρόνος ας είναι γεμάτος στιγμές ευτυχίας και αγάπης. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά μικρή μου μεγάλη σε σένα και την οικογένειά σου,
    ευτυχισμένο, μελωδικό και δημιουργικό το 2011, με εμπνεύσεις...
    "με υγεία , καλοτυχία, αγάπη και χαρά η νέα χρονιά κι όσες τραγανές και κατακόκκινες ρώγες έχει το ρόδι , τόσες γερές κι όμορφες κι ευλογημένες να είναι οι μέρες όλης της χρονιάς"...!!!
    φιλάκια γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις