"Ο μικρός μου πρίγκιπας!"


Ίσως να είμαι ένα λουλούδι του πλανήτη του και να είμαι μοναδική στον κόσμο γι' αυτόν, να μ' αγαπάει και να με προστατεύει. 
Πάντως εγώ τον έχω "εξημερώσει" τον "μικρό μου πρίγκιπα", τον έχω τραβήξει κοντά μου και τον έχω αγαπήσει. 

Τον έχω να κοιμάται μέσα στην αγκαλιά μου και είναι η στιγμή που νιώθω να κρατάω το πιο εύθραυστο πράγμα στον κόσμο και είμαι υπεύθυνη γι' αυτό. 
Τον κοιτάζω να είναι τόσο μικρός και ευάλωτος. 
Με κάνει να θέλω να κλάψω από ευτυχία που είναι δικός μου.

Υπάρχουν φορές που νιώθουμε την ανάγκη να γινόμαστε μικροί και να βλέπουμε τους άλλους θεόρατους να μας προστατεύουν. 
Άλλες πάλι συμβαίνει το αντίθετο. 
Γινόμαστε τεράστιοι για να φυλάξουμε αυτό που βλέπουμε μικρό κι αδύναμο μπροστά μας. 
Είναι η ανάγκη της προστασίας που τη γεννά το είναι μας.

Αυτή την ανάγκη της προστασίας μου γεννά την ώρα που κοιμάται. 
Ό,τι πιο όμορφο έχει καθρεφτιστεί ποτέ στα μάτια μου. 
Και νιώθω αληθινά ευτυχισμένη που το κρατάω. 
Χαμογελάω! 
Μα στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω το φόβο πως θα χαθεί. 
Κι αυτό με κάνει να θέλω να τον προστατέψω ακόμα πιο πολύ.

Η ευτυχία πολλές φορές γεννά και θρέφει το φόβο. 
Εσύ απλά αρκεί να μην τον αφήσεις να την σκεπάσει. 
Γιατί μια στιγμή πραγματικής ευτυχίας αν το θες είναι ικανή να ξεπεράσει όλους σου τους φόβους.

Και συνεχίζω να τον κοιτάζω χωρίς να ξέρω αν αυτό που μ' αρέσει και με συγκινεί το βλέπω με τα μάτια ή με την καρδιά μου. 
Όπως και να 'χει όμως λατρεύω να τον κοιτάζω και απλά δακρύζω από χαρά που είναι στα χέρια μου. 

Κι όλα αυτά γιατί απλά είναι ο "μικρός πρίγκιπας" που περίμενα και τελικά ήρθε!
(Και γιατί είναι άδικο να γράφεις για όλα τα υπόλοιπα και να ξεχνάς αυτό που σου δίνει την πραγματική έμπνευση!)

Σχόλια

  1. Μαθήματα ζωής....
    Μεγάλες αλήθειες...
    Ένα βιβλίο, μια ιστορία θησαυρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι σχεδόν απλοϊκό μα είναι λέει μεγάλες αλήθειες... Αν και δεν αναφέρομαι ακριβώς σε αυτό. Το έχω όμως χρησιμοποιήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι καθρεφτισμα αυτος ο μικρός Πρίγκιπας...

    Το καλύτερο στιγμιότυπο του εαυτού μας....γι'αυτο η εξημερωση εγινε αβιαστα....

    φιλια....εξημερωμενα κι αυτα.....να σε συντροφευουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oμορφο,γλυκο,τρυφερο,μα πανω απ'ολα απλο και ανθρωπινο,και μην ξεχναμε οτι τα απλα πραγματα ειναι αυτα που ομορφαινουν τις ζωες μας.Καλη σου ημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα απλά κι ανεπιτήδευτα...
    Σας ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφο κείμενο.

    «Τον έχω να κοιμάται μέσα στην αγκαλιά μου και είναι η στιγμή που νιώθω να κρατάω το πιο εύθραυστο πράγμα στον κόσμο και είμαι υπεύθυνη γι' αυτό.
    Τον κοιτάζω να είναι τόσο μικρός και ευάλωτος.
    Με κάνει να θέλω να κλάψω από ευτυχία που είναι δικός μου.»


    Ίσως είμαι από τους λίγους, αν όχι ο μοναδικός, που κατάλαβε σε τι αναφέρεσαι σε αυτό το χωρίο. Αν και χωράνε πολλές ερμηνείες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλο το κείμενο αναφέρεται στον ίδιο πράγμα για την ακρίβεια στο ίδιο πρόσωπο. Απλά έχει αφορμή το βιβλίο. Ελπίζω να κατάλαβες σωστά... :)
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Μικρη Μεγαλη

    Ηθελα να σε ρωτησω...Αυτο τον πινακα με την κοπελα που παει να βουτηξει στο νερο ποιου καλλιτεχνη ειναι? Νομιζω οτι τον ερωτευτηκα! Ειναι υπεροχος! Λιγοι πινακες με θεμα ανθρωπους με συγκινουν τοσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Αλχημιστής
    Αν λέμε για την ίδια (αυτή που είναι ψηλά στο πλάγιο μενού) θα σε απογοητεύσω γιατί από όσο θυμάμαι δεν είναι πίνακας αλλά επεξεργασμένη φωτογραφία. Δεν στο λέω με κάθε σιγουριά αλλά νομίζω πως έτσι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φωτογραφια ε? Κριμα! Και χαρηκα που νομιζα οτι ενας ζωγραφος ειχε δωσει τοση ζωη στον πινακα! Κριμα! Και ειναι γελοιο επειδη εγραψα και στο μπλογκ μου οτι ειναι πινακας! Φαινοταν τοσο πολυ σαν πινακας που πραγματικα την πατησα...Απο την αλλη οπως ειπες μπορει και να μην ειναι....Δεν θα μαθουμε ποτε μαλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο blog... Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να το βρω... Η συγκεκριμένη ανάρτησή σου με γέμισε αισιοδοξία και ελπίδα ότι και ο δικός μου Μικρός Πρίγκηπας θα κάνει μία μέρα την εμφάνισή του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Maria G.
    Εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την υπομονή σου να με επισκεφτείς.
    Σου εύχομαι να βρεις αυτό που ζητάς και τον μικρό σου πρίγκιπα που βρίσκεται κάπου εκεί έξω και σε περιμένει να τον ανακαλύψεις!!!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις