Η επιστροφή... (πριν τη φυγή!)

Φοβάμαι τους αποχωρισμούς! Φοβάμαι τις φυγές! Κι έτσι φτιάχνω στο μυαλό μου ιδανικές επιστροφές! Προετοιμάζομαι για κάθε ενδεχόμενο απώλειας και φυγής αλλά ο αποχωρισμός είναι το κομμάτι που προσπαθώ να αφαιρέσω από τη σκέψη μου. Σαν να μην υπάρχει! Έτσι πριν καλά καλά σκεφτώ πως φεύγεις σε βλέπω να έρχεσαι. 
Είναι σχεδόν τρελό αν το σκεφτείς! Σαν να σε διώχνω συνεχώς με το μυαλό μου μόνο και μόνο για να απαλύνω τον τρόμο σκεπτόμενη ότι επιστρέφεις... Σε διώχνω μόνο και μόνο για να γυρίσεις πίσω, για να μη φύγεις ποτέ! 
Είναι παρανοϊκό... Τη στιγμή μάλιστα που εγώ έχω φύγει! Μα είναι η κάθε στιγμή που μένω μόνη με τις σκέψεις μου τρομακτική. Οι ίδιες και οι ίδιες σκέψεις  με βασανίζουν και με τρομάζουν. Και συνεχίζω να σκέφτομαι επιστροφές. Και εξακολουθώ να μην αντέχω ούτε την ιδέα... Κι ούτε ξέρω αν θα συμβιβαστώ ποτέ με μια τέτοια πραγματικότητα ούτε αν τη δέχομαι. Και επιμένω να κλαίω!!! 

Σχόλια

  1. Χωρισμοί- αποχωρισμοί:ολόκληρη η ζωή μας είναι μια μαθητεία τέτοιων καταστάσεων.Και αποδεικνυόμαστε συνήθως ανέτοιμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνεχώς προετοιμάζεις τον εαυτό σου γι’αυτή την στιγμή …
    Όταν έρθει όμως δεν θα το πιστεύεις και εσύ η ιδία .
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια... Δύσκολο και αναπόφευκτο κομμάτι!!!
    Καλό σας βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιος φεύγει, ποιος έρχεται
    και ποιος μένει να φοβάται..

    ας τους βάλουμε για ύπνο όλους αυτούς και ας ζήσουμε στο εδώ και τώρα, με όλες τις συντριβές και όλους τους θριάμβους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις